Det blir inte alltid som man tänkt

Gårdagen blev inte riktigt som det var tänkt.
Istället för en mysig dag i affärerna och en god lunch någonstans, som vi hade tänkt.
Blev det snabbt in på Dollarstore, vilket kanske var bra för jag hann bara handla för 50 kr.
Sen blev det direkt till Willys och handla mat och sen hem på direkten.


Varför det blev så?
Jo väninnans man hade bestämt sig i sista sekunden att han skulle följa med för att handla en stor säck fågelfrö.
Och han har alltid stresspåslag i 180 i kroppen.
Han har inte tålamod att ens ta en kopp kaffe någonstans.

Så både kompisen och jag kände oss lite snuvade på vår shoppingdag.

Idag har jag ingenting planerat.
Men det ser ut att bli fint väder så jag tar mig nog en promenad lite senare.

Ha en fin dag nu
Kram

Kommentarer

  1. attans gubbe ..hade jag varit henne hade jag sagt ..jag köper fågelfrön ..för jag ska ut med kompis å shoppa å fika å ta det lugnt..annars får du åka själv efter jag kommit hem..hoppas solen tittar fram hos dig ..den skulle ju göra de här i dalarna ..men den var bara framme en kort stund tidigt i morse innan jag klev upp ..nu är det mulet igen ..bläää..ha en toppen bra dag

    SvaraRadera
  2. Ja vi bestämde att vi ska göra ett nytt försök nästa vecka. Och då blir hennes gubbe portad från att följa med. =)

    SvaraRadera
  3. 180 för shopping låter helt omöjligt tycker jag.
    Tycker det låter bra att ni ska göra ett nytt försök.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning