Fel på bloggen???

Jag har något fel på min blogg för tillfället.
Fattar inte riktigt vad det beror på, men jag kan inte lämna kommentarer på andras bloggar.
När jag klickar på publicera försvinner kommentaren helt.
Fattar ingenting!!!! Och nu orkar jag inte hålla på att krångla med det längre, så nu struntar vi i det!

Hade en trevlig dag igår, trots tråkiga tvättstugan.
Min bror och hans fru kom hit och hade köpt med sig lunch till oss.
Kycklingsallad med en massa godsaker i bl.a. mango.
Var verkligen riktigt gott och oväntat att få lunch.
Sedan satt vi och surrade ett par timmar innan de gav sig av hemåt igen.

Idag har vi ganska fint väder här, just nu i alla fall.
Lite sol, +5 grader och ovanligt vindstilla.
Tänker ta mig en promenad och andas in lite höstluft.
Se om jag hittar några fina rönnbärskvistar att plocka med mig hem.
Brukar dekorera med såna inne på hösten, det blir en sån fin färgklick.

Hösten är så vackert färggrann så varför inte plocka med lite av all färg med in?
Får väl se vad jag hittar på min promenad idag.

Nu ska jag se om det här inlägget går att publicera.
Vet ju inte än om den funktionen inte heller är som den ska just nu.
Håller tummarna och klickar nu. 


Kommentarer

  1. Så god din lunch lät som du blev bjuden på.
    Sin blogg ska bara fungera tycker jag med.
    Ha en fin tisdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. å så trevligt att så där hux flux bli bjuden på lunch hemma
    ha en fin fortsatt vecka

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning