Packad

Ja det är inte jag som är packad haha.
Det är min resväska som är packad och nu står vid ytterdörren och väntar på att få rulla iväg på äventyr.
Tillsammans med min gamla ryggsäck som får följa med som handbagage den här gången.

Jag vet inte hur man bloggar från mobilen.
Har aldrig lärt mig det tyvärr.😕
Så det får bli en Blogg paus medans jag är borta.

Det är bara veckan ut.
Kommer hem runt midnatt på Söndag. Gäsp åt det.
Så efter att ha sovit ut ordentligt kommer jag självklart att kika in på bloggen.

Måste ju kolla vad ni har haft för er under veckan.
Ni slipper mig inte så länge, bara tills på Måndag.
Ha en jättebra helg nu och vad ni än gör så hoppas jag att det gör er glada.
Kram på er alla bloggisar.

Kommentarer

  1. Stora kramen till dig med och ha nu en toppenresa.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning