Hemma igen

Nu är jag på hemmaplan igen efter weekendresan till London.
Har haft det jättebra på alla sätt.
Men det är ändå alltid skönt att komma hem igen.
Första dagen hemma har jag bokat tvättstugan.
Vill ju få undan allt smutsigt som blivit i packningen.

Imorgon får jag gå och handla lite som behöver fyllas på i förråden här.
Det har varit väldigt skönt att få all mat serverad i 5 dagar.
Men nu är man ju hemma i vardagen igen och allt ska återgå till det vanliga.
Alltså tvätt, städning, disk och matlagning. Tyvärr.
Det är slut på de bekväma dagarna nu.

Några bilder från resan ska jag väl kunna lägga in på min blogg.
Men det får bli imorgon när jag hunnit föra över foton från min mobiltelefon.
Det tar sin lilla tid för en icke datakunnig person som  jag.😉


Ha en bra Måndag nu.







Kommentarer

  1. Välkommen hem igen till vardagen vad allt som det innebär 😉😀.
    Ska bli kul att höra lite om din resa.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning