Sommarkänsla

Det var en helt underbar sommarkväll igår.
Jag hade fönstret på vid gavel till sent.
Det var varmt men inte för varmt, bara ljuvligt skönt.
Så jag satt ute en stund fast kl var 23.
Dottern och barnen var ute och badade i poolen sent på kvällen och njöt av vädret dom också.
Det var verkligen årets första riktiga sommar känsla.
För mig i alla fall.

Idag ska det bli varmare, upp emot 26 grader.
Härligt att sitta ute och njuta blir det då.
Under parasollet förståss.
Med något att dricka och en bra bok att läsa.

Vad hittar alla ni andra på en sommar Söndag som den här?
Familjemiddag, åker och badar någonstans eller gör som jag och stannar hemma i trädgården???

Vad ni än hittar på hoppas jag att det är något ni mår bra av.
Ha en skön Söndag nu.




Kommentarer

  1. Så härlig lördag och lika skön söndag låter det som.
    Vi har inget inplanerat så vi får se vad som händer.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jag jobbar i trädgården. Sen blir det grillkväll här med grannarna.

    SvaraRadera
  3. Barnen kommer alltid hem på söndagsmiddag. Alla tre med sina respektive. Därför är Söndag min favoritdag. Kram E.S

    SvaraRadera
  4. Jag vet Evelina. Ni har det såååå mysigt på Söndagarna. Fast ibland kan det ju vara skönt att slippa laga mat till ett helt kompani. Haha Kramar
    på er

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen