Händer inte så mycket

Tisdagen gick sin sakta lunk.
Förutom att det var fint väder och hela +22 grader i skuggan, finns inte mycket att skriva om gårdagen.
Jag tvättade, städade och fixade med blommorna.
Vattnade åt grannen, som är bortrest, också.
Låg i solen och läste ett par kapitel i min bok.
Men blev så trött att jag nästan somnade.
Så de sista kapitlen har jag kvar till idag.

Som ni hör hände inte särskilt mycket alls.
Men det var ändå en skön dag, även om den gick i sakta lunk.

Men nu är det Onsdag, en ny dag.
Jag ska åka till en bilhandel med min bror idag.
Han har tittat på en bil han ska provköra och som han nog kommer köpa.
Förutom det har jag inga andra planer för den här dagen.
Får väl se vad som händer, eller om något händer.

Ha en skön "mitt i veckan" dag. 

Kommentarer

  1. Du fick mycket gjort fast det inte hänt något hos dig igår 😉.
    Ha en bra onsdag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning