Regnig avslutning


Idag är det dags för skolavslutning för alla barn här.
Det blir ingen solig avslutning, istället är det grått och mulet.
Vid 11 ska det, enligt SMHI, börja regna och regna hela dygnet.

Synd att de inte hade avslutningen på morgonen så de hade sluppit regnet.
Men balunsen går inte av stapeln förrän 17,30
Lite sent tycker jag att det är.

Efteråt åker vi hem till dottern och svärsonen och äter lite god middag.
Det har blivit en tradition att fira sommarlovet så.
En tradition som inte blev av förra året för då stod jag mitt i en flytt och hade fullt upp.
Det var flyttkartonger överallt i min lägenhet.

Tänk att jag har bott i den här lägenheten i nästan ett år nu.
Tiden har gått så otroligt fort och jag har njutit av att bo här sedan dagen jag flyttade in.

Ja, tiden kilar snabbt förbi.
Så också denna dag, så det är dags att logga ut nu.
Och göra lite nytta.
Men först......en kopp kaffe till. =)

Jag kan aldrig få för mycket kaffe, livets dryck för mig, haha.
Ha en riktigt bra dag. Stressa inte. Ta med ett paraply och håll dig torr.


Kommentarer

  1. Läste och hörde från våra barnbarn att det är skitväder i nästan hela Sverige.
    Ha en bra dag ändå så gott det går.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Kaffe is tha shit! För mig med.

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade en bra skolavslutning. Trots regn och rusk.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning