Oplanerad men överraskande rolig dag

I morse kom dottern och minsta barnbarnet och överraskade mig.
Hon var ledig idag, kul med lite oväntat sällskap.
Följde med henne när hon skulle köpa nya draperier/gardiner till deras paviljong.

Efter att ha tittat på lite olika alternativ så hittade hon det hon ville ha.
Åkte hem till henne och satte upp dom direkt, det blev jättefint.

Poolen hade också blivit framplockad.

Härligt med en stor trädgård, fast mycket jobb också

Alex körde runt i trädgården i sin lilla el bil.
Tänk vilka leksaker det finns nu för tiden.
Den har t.o.m. en bilstereo som spelar musik.



Sen var det lunchdags, lchf plättar med hallon och grädde är gott.


Det tyckte en viss hund också, som tiggde på säkert avstånd.

Frost vet att han inte får sitta vid matbordet =)

Nu i kväll när jag kom hem var jag ganska trött.
Så då var det skönt att bara ta det lugnt efter en riktigt bra dag.
Avslutar med en bild på syrenhortensian som blommar för fullt nu.

Kommentarer

  1. Ja skönt med trädgård. Jag har inte ens en balkong där jag bor.
    Det saknar jag. Kram E

    SvaraRadera
  2. Kul med en överraskningsdag som blev toppenbra också. Det var fin färg på draperierna som din dotter köpte.
    Ha en skön onsdagskväll.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning