Det går bra för mitt nya oplanerade jag

Hade en lugn och skön Fredag igår.
Plockade här hemma och småfixade och tittade faktiskt på Netflix en del.
Enda avbrottet i min "hemma mys" fredag var min bror och svägerska som kom och fikade.
Men det var ett trevligt avbrott.


Idag är det uppehåll men fortfarande lite gråmulet.
Känns ganska kyligt genom mitt öppna köksfönster.
Men det ska bli soligt och varmt under f.m.
Kl är bara 7 än så länge.


Vad ska jag hitta på idag då? Inte en aning.
Men ända sedan jag bestämde mig för att sluta planera och vara så fast i mina rutiner, har det faktiskt varit mycket bättre med allt.
Och det händer hela tiden oväntade men trevliga saker som bara dyker upp.


Så vem vet vad som kan hända idag.
Jag planerar inget men är öppen för det som kan komma.
Och händer det inget speciellt så är det också helt ok
Allt är ok för mitt nya oplanerade jag, nästan allt.

Ha en härlig Lördag nu.




Kommentarer

  1. Ha en skön oplanerad lördag nu. Här planerade jag redan igår att vi skulle åka till havet och bada.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning