Fredag kväll.

Fredag kväll nu. Har haft en bra dag med Alex, minsta barnbarnet. Som man inte får kalla minst längre. Han gillar inte det. Haha.

Han hade kryckor men inget gips längre. Skönt efter alla dessa veckor. Han berättade om sjukhusbesöket och visade hur foten ser ut nu. 

Fortfarande lite missfärgad och skavsår efter gipset som satt för hårt. Men nu är det ju äntligen över. Nu ska han bara träna sig på att gå igen.

Jag känner mig väldigt trött efter den här dagen. Tröttare än jag brukar vara. Har slängt in en allt- i- ett- gratäng i ugnen. Grönsaker, rotfrukter, lök och lite karré. Orkade inte göra något annat till middag.

Sen blir det soffläge resten av kvällen. Kanske lite glass och bär ikväll när jag tittar på Masked singer. 

Imorgon ska jag sova riktigt länge. Sen får vi se vad dagen bjuder på.

Trevlig helg på er. Kramar till er från mig.




Kommentarer

  1. Ha en skön kväll. Vi ska också titta på masked singer snart.
    Sov riktigt gott och länge sen.
    Trevlig helg.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. barn kan nog vara lite snabbare att komma igång efter benbrott än vuxna ..om de nu läkt som de ska ..hoppas de går fort så han får en bra sommar med att kunna gå normalt
    ha en fin helg

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Jag hoppas precis som du att att han ska kunna gå normalt igen.
      Men han är fortfarande rädd för att stödja på foten. Det får väl ta lite tid.
      Kram

      Radera
  3. Hoppas du vaknade utvilad och pigg idag.
    Jag önskar dig en skön och bra lördag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  4. Tack. Önskar er detsamma.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning