Hallå, dags för en ny vecka.


 Måndag morgon och en ny vecka ligger framför oss alla. Det är precis som förra veckan en helt oplanerad vecka för mig. Eftersom min familj fortfarande är förkylda.

Förhoppningsvis fortsätter dom att bli bättre för då kan vi ses nästa vecka, äntligen.

Jag har haft en lugn och skön helg. Inte gjort så mycket varken lördag eller söndag. Gått mellan köket och soffan. Tittat på Netflix och de andra play kanalerna jag har. För på tv finns inte mycket jag vill se. Urtråkiga program och gamla repriser på repriser. 👎 Tummen ner för det.

Gjorde en online beställning från Ica igår. Så idag får jag matkassarna hemkörda. Det skulle bli mellan 12-14. Får vänta med att gå någonstans tills dom varit här och levererat. Skönt att få hem allt jag behöver.

Ja så ser måndagen ut för mig. Än så länge i alla fall. Sen vet man aldrig vad som kan hända. 

Hur ser din måndags planering ut? 

 Solen skiner här idag. Det hoppas jag den gör hos dig också. 

Ha en riktigt bra dag nu. KRAM




Kommentarer

  1. Här är vi lediga idag och har hantverkare hos oss fast utomhus nu då som tur är. Vädret är +19 och varierande sol och molningt.
    Ha en fortsatt fin måndag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Här är det bara +5 och sol. Men ändå varmare än normalt för årstiden.
      Ha det bra i ert fina Casa 66.
      Kram

      Radera
  2. ja du tur vi har netflix och dator i dessa tider ...ha en bra start på veckan
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja så är det. Netflix och datorn. =)
      Ha en toppen bra start på veckan du också.
      Kram

      Radera
  3. Här har det varit en lugn måndag.
    Livet känns lite som om det går på sparlåga.
    Kommer väl att vara så tills vi får ett vaccin mot covid 19.
    Klokt av dig att beställa hem istället för att trängas i affärer.
    Ha en bra ny vecka.
    Kram S

    SvaraRadera
  4. Ja det gäller att hålla igång med olika saker så man inte blir deprimerad nu när livet går på sparlåga, som du sa.
    Och så hoppas vi vaccinet kommer snart.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning