Fick inte sova

Först blev jag väckt av sms signalen på mobilen nån gång efter 6. 

Vände på mig och lyckades till slut, efter en lång stund, somna om. Men det varade inte länge.

För 7.20 ringde det på dörren. Det var dottern som kom förbi på väg till jobbet för att lämna ett par paket hon hämtat åt mig. Snällt. Men jag hade gärna sovit ostört en timme till. *Gäsp*

Då var det ju bara att stiga upp och börja dagen. Och här sitter jag nu.

Igår var jag ute och uträttade ärenden. Självklart glömde jag att köpa hem en del småsaker. Får kanske försöka ge mig iväg ner till Ica på f.m. När jag gick förbi balkongen med den vinkande tomten jag skrev om förut. Försökte jag fota den. Lite svårt att få en bra bild på avstånd. Den är ju ganska högt upp.


Men där står den vinkande tomten och tittar ner på alla oss som går förbi.

Idag ska jag byta gardiner, stryka dukar, dra golven igen. Dom blir fort skräpiga. Sen kommer Fanny hit vid 1-tiden. Fanny är alltså mitt barnbarn. Hon kommer på onsdagar efter skolan och äter mellanmål innan karate träningen börjar kl 5. Ja så ser min onsdag ut. 


Men först av allt ska jag öppna paketen och kolla att det jag beställt är med och att allt är helt. Det är julklappar till yngsta barnbarnet.

Ha en bra mitt i veckan dag nu. Kram

Kommentarer

  1. Vilken härlig morgon du haft 😉😁. Det är lögn i sjutton att somna om när man blivit väckt tycker jag.
    Ha en bra onsdag nu med allt du ska göra.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja jag har också svårt att somna om. Sen är jag lättväckt också. Men nu är den här dagen över och jag kommer att somna tidigt i kväll.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning