Ska på kalas

Söndagen är här. Solig och fin +24 i skuggan. 

 Jag ska åka och gratta mitt barnbarn, Fanny, som fyller 13 år idag. Det ska vi fira med både middag och tårta. Perfekt väder för att sitta i deras trädgård. Det blir bara familjen, som vanligt nu i corona tider, så inget stort kalas. Men kul ändå.

Ska ge mig iväg lite tidigare än vad jag egentligen behöver. Så jag hinner strosa runt på stan en stund innan jag ska hoppa på bussen. Det är mysigt att strosa runt i lugn och ro för sig själv ibland.

Jag får se om jag kommer ihåg att ta några foton på kalaset.

Ha en skön söndag och ett bra avslut på veckan.


Var rädda om er och om varandra. Varma sommarkramar från mig.

Kommentarer

  1. Fyller hon redan 13!!! Jag tycker inte det känns så länge sedan du brukade hämta henne på dagis.
    Åren har gått fort. Tyvärr går dom lika fort för oss som börjar bli lite väl mogna. Haha. Övermogna.
    Ha en mysig dag med familjen. Hoppas du får en god middag. :D
    Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja åren går verkligen fort. Och barnen blir stora alldeles för fort.
      Tänk dig att Viktor fyllde 15 för en vecka sedan. Han har blivit längre än sin pappa.
      Börjat få mustasch och håller på att ta moppe kort. Tycker inte det var så länge sen han var liten också. =)
      Kram

      Radera
  2. Ha en fin söndag med födelsedagsbarnet med familj.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Hoppas ni hade en fin söndag också.
      Kram

      Radera
  3. Låter som en jättefin söndag! Fint väder och kul kalas...det räcker gott :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Titti, det blev verkligen en jättefin söndag. Hoppas du hade en skön söndag
      på din vackra ö också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning