Hann mycket igår

 Hejsan hoppsan nu blev det plötsligt fredag igen. Dagarna går som vanligt snabbt förbi.

Jag hade en mysig dag med min dotter igår. Vi hann med både att handla, fika, äta lunch och sedan en eftermiddags fika hemma hos mig.

Eftersom det är ett tag kvar till "löning" handlade jag inget speciellt.

Utom en garderobsblomma som jag tänkt köpa ett tag

På kvällen var jag ganska trött efter vår dag så det blev en enkel pasta och kycklingsallad till middag.

Gjorde som vanligt alldeles för mycket mat, så det får bli samma middag idag.

Det var riktigt varmt igår och ska bli upp emot 27 grader idag också. Så jag ska vara ute och njuta av det fina sommarvädret så mycket som möjligt.

Imorgon kommer yngsta barnbarnet hit och ska sova hos mormor. Så den här helgen kommer nog att gå snabbt förbi den också.

Ha en trevlig helg nu och njut av sommaren så länge vi får ha den kvar.

KRAM




Kommentarer

  1. Garderobsblommor är så bra. Så tåliga och så lätt placerade.
    Och lätta att ta sticklingar från när de börjat bli stora.
    Jag gick tyvärr på en nit när jag köpte en sist. Den kostade 250 kr på blomsteraffären.
    Kom till Plantagen några dagar senare och där kostade dom bara 80 kr.
    Typiskt. Eller hur???
    Ha en fin helg med Alex.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Ja det var ju en riktigt stor prisskillnad. Vad surt. Det är ju inte alltid man googlar pris på mindre inköp och jämför heller.
    Ha en riktigt skön helg ni också.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ett bra val av blomma som inte behöver så mycket uppsikt.
    Ha en fortsatt fin fredagskväll och sedan en trevlig helg.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Önskar er detsamma. Hoppas ni inte behöver jobba i värmen.
      Såg att det kunde bli 40 grader i Spanien. Hemskt!
      Hoppas ni är i skuggan med mycket kallt att dricka.
      Kram

      Radera
  4. Ja bäst att njuta nu! VARMT dock men det finns ju skugga:)
    Sensommarkram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur är har jag två fläktar som får hjälpa till att kyla ner det när det blir för varmt.
      Sista dagarna har vi haft 27-28 grader. Får gärna gå ner till 24-25 så är det lagom.
      Men idag skulle det klättra upp emot 30 grader här. För varmt för mig.
      Ha en trevlig helg.
      Kram

      Radera
  5. Trevligt med lite nytt till hemmet å gröna växter piggar ju alltid upp
    enkle mat ska de var när det är varmt salladen såg jätte god ut
    ha en fin helg

    SvaraRadera
  6. Tack Blondie. Jag ska mysa med minsta barnbarnet i helgen. Ha en riktigt skön helg nu. Och njut av sommarvädret.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning