Lite trött idag

 Jag steg upp tidigt idag. Tidigare än jag brukar i alla fall.

Så nu är jag lite trött. Har gjort mina morgon sysslor och packat en liten övernattningsväska. Jag ska snart åka 6 mil söderut till min bror. Idag ska vi ju fira hans fru som fyller år. Det blir både middag och tårta och blir säkert sent. Eftersom det är en bit att åka sover jag kvar och åker hem imorgon.

Sen ska jag ha några lugna dagar hemma igen innan söndag. Då är det dags för den sista födelsedagen den här veckan.

Men nu är jag som sagt var redo att starta min resa mot dagens firande.

Ha en riktigt bra dag. Njut av att sommaren fortfarande är kvar hos oss.


Var rädda om er och om varandra. KRAM

Kommentarer

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Hoppas din dag blivit bra.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni har bra väder ..njut njut av kära å nära och havet
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis så var det. Fint väder. Åt middag nere vid havet och njöt av det trevliga umgänget och den vackra utsikten. Bilder kommer i nästa blogg inlägg. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning