Oj, är det torsdag redan!

Jag brukar säga att dagarna går så fort att man knappt hinner med. Men de sista två dagarna har gått ännu snabbare än vanligt. Tisdag och onsdag bara försvann. Hann inte ens logga in på bloggen. I tisdags gick jag ner på stan och mötte mitt barnbarn Fanny. Det blev en hel dag på stan med fika, shopping och fika igen.


 Sen avslutade vi shoppingdagen med att gå till ett ställe och köpa med oss mat hem. Fanny valde sushi och jag beställde kycklingspett med teryakisås, jättegott. Har tagit foton men just nu går det inte att överföra foton. Blogger har något fel. Så får lägga in mina foton när det fungerar igen. 

På kvällen gjorde vi fruktsallad och tittade på en film på Netflix. Sen somnade jag så fort jag blundade. Onsdagen hade vi en mysig morgon med låååång frukost och många fniss och mycket prat. Vid 12 stack Fanny iväg för att träffa en kompis. Och jag städade och plockade undan efter oss. På e.m. tog jag en promenad till yngsta barnbarnets (Alex) fotbollsträning. Kul att se dom spela. Dottern och svärsonen var också där så efteråt fick jag skjuts av dom hem.

Sen var det bara hem och fixa en sen middag.  Duscha sen titta på Idol innan jag kröp ner i sängen och tittade på en deckare tills jag somnade.

Idag ska jag och min kompis åka till Birsta köpcentrum och titta lite. Tänkte passa på att se om jag hittar några nya gardiner till mitt kök. Och så äter vi väl lunch någonstans. Och har en mysig dag helt enkelt.

Bytte torsdagens tvättid mot en på fredag istället. Så imorgon blir det tvätt och städdag här. Jaha, det var allt från mig för den här gången.

Ha en bra torsdag. KRAM

💗💗💗





Kommentarer

  1. vilka bra dagar du haft härligt när det blir så där bra ....brukar infinna sig en bra känsla i kroppen när det flyter på så där liksom ( ialla fall för mig )
    Birsta ...hm ..då bor du ju i samma stad som en vloggar jag följer ...kanske kul att titta på hennes kanal ibland för dig oxå ..här är den .. https://www.youtube.com/user/Lillpuppan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset. Ska kolla in det sen.
      Kram

      Radera
  2. Mysdagar de lux med andra ord.
    Hoppas du hittar några gardiner idag när du är en sväng på stan igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hittade gardiner på rean på Rusta. Och så blev det lite annat också som vanligt.
      Välkomna till Sverige nu. =)
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning