Det blir lugnt

Växlande väder här idag. Både soligt och molnigt.
Just nu +17 ute, ska bli runt +20 idag.
Så sommaren tar nya tag nu verkar det som.

Jag tog det lugnt igår. 
Så lugnt som en rastlös själ som jag kan förståss.
Så det blev faktiskt lite plock och några maskiner tvätt. 
Men vilade större delen av dagen ändå.

Tror jag ska ta en promenad till bäcken idag.


Det är alltid skönt att sitta där en stund och lyssna på vattnet som rinner förbi.

Annars har jag inga planer för den här dagen.
Jag tror det blir en lugn vecka.
Nästa vecka har jag tre födelsedagar i familjen.
Blir lite mer fart då.
Bäst att passa på att ta det lugnt medans man kan.



Ha en riktigt skön dag och njut lite extra av sommaren
innan hösten kommer.
KRAM

Kommentarer

  1. Ser fint ut vid bäcken.
    Skönt med små smultronställen att få hämta kraft från.
    Vad bra att du har en stressfri vecka framför dig nu.
    Njut av sommarvädret och ha det lugnt och skönt.
    Kram S

    SvaraRadera
  2. Javisst är det härligt att vi fått sommar igen. Ska njuta så länge det varar.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning