Det ska bli en bra dag

Jag har inte skrivit något under den här helgen. Inte förra helgen heller. Jag vet egentligen inte varför. Det har bara blivit så. Jag har gjort annat på morgonen istället. Men nu är det vardag igen och jag sitter här och försöker få till ett nytt blogg inlägg.


Den långa perioden av riktig hetta verkar vara över. Efter att haft 25-29 grader varje dag senaste tiden och inte så mycket vind heller. Har det nu börjat blåsa igen. Och även fast solen skiner är det bara +19 i skuggan. Det verkar som om hela veckan ska bli solig men sval. Och det är väl helt ok att man får börja använda kofta efter att gått barärmad så länge. Ovanligt länge för Svensk sommar.


De senaste två veckorna har jag haft rätt mycket att stå i. Känns som om jag bara ränt runt på en massa saker hela tiden. Roligt men tröttsamt också. Nu idag ska jag åka hem till min bror och svägerskan. Ska vara hos dom måndag och tisdag. Tänker bara koppla av. Promenera vid havet, njuta av naturen och av trevligt sällskap. Det ska verkligen bli skönt. Kommer hem någon gång på onsdag igen. Så till dess gör jag ett litet blogguppehåll.




Ha det bra. Gör en bra måndag till en ännu bättre vecka. Var rädda om varandra.

KRAMAR


 

Kommentarer

  1. låter toppen att komma iväg ...hur gör du med missen när du åker iväg så där några dagar ??
    jag hade ett bestyr med mina 3 missar när jag var kattägare och jag skulle åka iväg
    ha nu några fina dagar vid havet ..njut njut njut
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Som tur är har jag en granne som också har katt som är en ängel och gärna hjälper till.
      Skulle hon inte vara hemma så är det min dotter som tar hand om Yama.
      Kram

      Radera
  2. Ha det så skönt och härligt.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin. Har haft det toppenskönt.
      Kram

      Radera
  3. Ja måndag igen...låter som du får en kul vecka och det där med att ta det lugnt är inte så dumt, ibland...
    Bästa kramen från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti. Visst är det skönt att få varva ner ibland.
      Kraaaam =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen