Uppe tidigt

God morgon världen.
Vaknade kl 6 och kunde inte somna om.
Så nu har jag ätit frukost och tagit med mig kaffekoppen till datorn, som vanligt.

Igår var jag och min svägerska ute och shoppade lite
Det var naturligtvis extra mycket folk i farten eftersom det var Fredag. Men vi tog det lugnt och stressade inte alls. Hade en jätteskön dag.
Handlade, åt lunch och handlade lite mer.

Hittade tyvärr ingen kryddhylla den här gången heller. Har letat efter en sån ett bra tag nu. Igår var jag t.o.m. in en sväng på myrorna. Men där fanns det ingen heller. Jag vill ha en gammal hederlig kryddhylla, som numer räknas som retro har jag fått veta.
Men jag får fortsätta leta. Skam den som ger sig.

Idag ska jag ha en lugn hemmadag bara. 
Ska titta på skid VM, det vill jag inte missa.
Och så har jag en massa stryktvätt att ta hand om ifall jag känner för det. =)

Var än ni befinner er hoppas jag er helg blir precis som ni vill ha den. Ta hand om varandra och må riktigt bra. Ha en sköööön helg!


Kommentarer

  1. Låter som en härlig lördag. Här blev det tomt i huset igen nu när alla åkt hem till Sverige igen.
    Hoppas du hittar din kryddhylla. Kanske på blocket.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen