Ovälkommet besök

Nu är dom här igen! På en överraskningsvisit.
Vilka då? Ja, inga jag ville ha hos mig.
Förkylningsbacillerna. Vaknade upp och upptäckte att dom flyttat in under natten. Jag nyser och snorar och har en sån där sexig whisky röst.
Det var inte länge sedan de var här sist. Så förhoppningsvis blir det inget långvarigt. Ska försöka att sparka ut dom så fort som möjligt.

Trots mitt snörvlande har jag gått med på att ha en av dotterns hundar här idag 8-15. Tänkte att det kanske är bra att hålla igång. Kanske blir av med förkylningen snabbare då. Så nu väntar jag på att vovven ska komma när som helst.
Hoppas han skrämmer bort förkylningsbacillerna.

Kommentarer

  1. Du får börja dricka ingefärsshot på morgonen så du slipper dom.
    Ha en bra tisdag så gott det går och fös bort bacillerna.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning