Lördagens val

 Strålande sol och +8 grader ute just nu.
Fast det fortfarande är morgon, kl är 9.
Så idag kan man nog gå ut och sätta sig i solen en stund. Ut ska jag iallafall idag. Måste passa på och njuta av go vädret innan vintern slår till igen.

Ikväll är det Mello delfinal 3. Ett program som verkligen blir både hatat och älskat. Jag tittar varje år. Ibland är det bra ibland sämre. Men jag fattar inte vad människor är så upprörda över, dvs de som klagar och skäller på programmet.
Om man tycker att det är så skandalöst dåligt så kan man väl byta kanal. Svårare än så är det väl inte.
I år ska vi inte åka och titta på finalen som vi brukar.
Det känns som om det är något som vi gjort så det räcker nu. Dessutom blir det lite för dyrt för mig just nu. Men det går alldeles utmärkt att sitta bekvämt hemma i tv soffan  och titta också.

Ikväll är det ju min godiskväll också.
Har inte bestämt vad jag ska hitta på för gott än.
Men det blir kanske lite smågodis.
Fast egentligen är jag mest sugen på pizza just nu.
Och äter jag pizza till middag får det nog bli en fruktsallad till kvällsgodis. Någon måtta får det ju vara på onyttigheterna.......eller?

Många val den här Lördagen. Sitta ute eller promenera? Mellons vara eller inte vara? Och inte minst viktigt : Pizza eller smågodis?



Kommentarer

  1. Ha en bra lördag oavsett vad du nu stoppar i dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas det framgick att jag skämtade lite. Jag är absolut ingen frossare. Jag har kanske en lite konstig humor. Är ofta lite ironiskt. ��

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning