Jag har varit på vilohem

Gårdagen tillbringade jag till största delen i viloläge på soffan. Medans jag smaskade på goda kakor och tittade på serier tills ögonen inte orkade mer.
Då var det sent och dags att flytta sig till sängen.
Sen sov jag gott hela natten, trots allt vilande på kvällen. 

Inte en särskilt händelserik Söndag här hos mig.
Men en väldigt skön dag och kväll för mig.
Trodde jag skulle lida av överskottsenergi idag efter allt slöande. Men inte alls. Känner mig bara pigg och utvilad. I balans, som om jag varit ett dygn på något spa/hälsohem. Fast jag skulle ju kunna säga att jag varit på vilohem. För jag var ju hemma och vilade.
Ja man behöver verkligen en riktigt rejäl vilodag ibland. Och det är mycket billigare än att gå på spa. 

Men slutskämtat om det nu. Det är en ny vecka,ny dag och förhoppningsvis den bästa Måndagen på länge. Så ha en bra dag nu alla bloggisar.

Kommentarer

  1. Skönt med sådana dagar ibland. Ha en superbra måndag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen