Helgen är slut

Har haft en mestadels skön helg. Lite rastlös blev jag på Söndags e.m. Inte konstigt efter all vila.
Trots rastlösheten har jag inte rört vid stryktvätten.
Fy på mig.

Men nu är helgen över och det är en ny vecka.
Jag ska starta den här veckan med att åka ut till landet och gratta min bror på födelsedagen.

Det blir som vanligt en familjemiddag och sen fika och tårta. Det brukar alltid bli sent. Så jag sover kvar och åker hem igen imorgon.

Det ska bli en mysig dag. Solen skiner för fullt på oss här i Sundsvall. Och nattens stormvindar har dragit vidare norrut. Precis som stormen ska jag dra vidare.
Men söderut. Brorsan bor i Hälsingland. Så dit drar jag alldeles strax.

Ha en bra start på den nya veckan.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen