Oplanerad dag



Har sovit bra och vaknat någorlunda pigg på morgonen. Skönt. Ingen mer sömnlöshet på ett tag hoppas jag.

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag. Får se vad jag ska hitta på idag.

Jag skulle haft barnbarnen onsdag och fredag. Men dom har blivit förkylda igen. Yngsta barnbarnet som hostar den här gången. Så då kommer dom så klart inte hit. Inte på en vecka eller två tyvärr.

Jag har alltså en helt öppen och oplanerad vecka, dagarna som är kvar av den i alla fall. Ingen aning om vad jag ska hitta på. Kanske tar mig iväg till biblioteket imorgon.



 Låter förståss inte särskilt spännande haha. Men jag älskar att strosa runt och leta efter bra böcker på bibblan. Och så kan man ta sig en fika på caféet där innan man traskar hemåt med sina fynd.



Ja jag får väl se hur och vad det blir av de närmaste dagarna. Det som är det positiva med oplanerad tid är ju just att den ÄR oplanerad.

Nu ska jag starta den här (oplanerade) dagen på allvar.

Jag önskar er en riktigt bra onsdag. Var rädda om er och om varandra.

Kram


Kommentarer

  1. Tråkigt att de små blivit förkylda igen.
    Men ha en skön dag på bibblan.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Synd de blivit förkylda..är ju den tiden för vanliga förkylningar nu oxå...mysigt att eran bibbla har fick ..de är nåt jag saknar på våran..
    hade så fint resten av den oplanerade veckan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Blondie. Jag hoppas du får en fin vecka också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning