Dags att vakna

Uppe tidigt idag. Tidigt för att vara mig alltså.  Steg upp 6.30. Super sömnig.

Ville ha tid på mig att morna till mig ordentligt innan yngsta barnbarnet kommer strax före kl 8.

Det är fortfarande kolsvart ute. Skönt i alla fall att jag inte har någonstans jag behöver vara. Kan vakna till i lugn och ro. Har ju varit sjukpensionär i många år. Länge sedan jag hade ett arbete att ge mig iväg till. På gott och ont. Men jag har vant mig vid att sova så länge jag vill.

Men idag startade jag dagen lite tidigare än vanligt.

Den här fredagen kommer att innehålla lek och bus med Alex fram till 15-tiden. Efter det blir det julpynt med mellersta barnbarnet, Fanny. När det är klart har jag lovat henne Sushi till middag. Beställer hem. Gör inte egen.

Och sen avslutar vi den här dagen med fredagsmys till Idol.

Det blir en bra fredag. Ha en bra fredag ni också. KRAM



Kommentarer

  1. Det låter som en supermysig och kul fredag du har framför dig.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. önskar dig en fin fin fredag med barnbarnen
    hade fint

    SvaraRadera
  3. Ja ingen stress på morgnarna! Det går inte! Låter som en skön fredag och lite sushi sitter alltid bra i magen :)
    KRAM från ett grått Öland & Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ett väldigt gråväder här i Sundsvall också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning