Advent

Det är första advent idag. Jag har tänt det första adventsljuset i ljusstaken nu på morgonen. Vinterlandskapet ligger kvar utanför. Allt är vackert frostvitt.

Det håller sig på ungefär -7 grader idag också. Jag ser inte så många människor gå förbi idag. Det kan i och för sig bero på att det är skidtävlingar på tv.

Jag ska ta mig en kopp kaffe och sätta mig och titta på skidåkningen jag också.

Jag önskar er alla en fin första advent. Var rädda om er och om varandra.


                                                                   KRAMAR





 

Kommentarer

  1. Var rädd om dig med och ha en fin advent.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin. Hoppas ni har adventsmys i soliga Spanien.
    Kram

    SvaraRadera
  3. GLAD 1:a advent till dig med :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Titti. Kramar till dig på din vackra ö.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning