Lördag morgon

Det är en vintrig lördag här.



 Det är lite dimmigt, -7 grader och fullt av frost överallt. Ser nästan ut som snö.

Jag har fortfarande hosta. Annars hade jag gärna gått en promenad i allt det frostigt vita. Det är väldigt vackert.

Men jag stannar inne och tittar på skidåkningen på tv idag. Dricker som vanligt starkt och hett kaffe. Har en mjuk chokladkaka med frosting på till kaffet om jag blir sugen. Och tröttnar jag på skidåkning letar jag rätt på någon film istället.

Som ni hör finns det inget att klaga på idag. 😀

Ha en riktigt bra lördag nu. Gör något som gör dig glad.



                                                                     KRAM


Kommentarer

  1. Satt precis nyss och tittade lite på skidåkningen. Men kom på att solen skiner idag igen efter tråkvädret vi hade igår. Så här blir det lite utgång.
    Ha en bra lördag och krya på dig, säger jag igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Tack Carin.
    Jag önskar er en fin lördag förstås. Med sol och fint väder.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åhh så vackert hos dig! Ja lite soffhäng med kaffe sitter aldrig fel :)
    Kram till dig och hoppas att hostan ger sig snart...
    KRAM från ett grönt Öland & Titti

    SvaraRadera
  4. Tack. Tror hostan är inne på slutklämmen nu. Känns så.
    Hoppas på att återgå till det vanliga till veckan. Det ovanliga som efter den här corona tiden blivit det vanliga.
    Lite sorgligt på något sätt.
    Kram

    SvaraRadera
  5. härligt med allt det frostiga ..å så vacker
    hade fint

    SvaraRadera
  6. Tack Blondie. Jag hoppas att
    allt är bra med dig också.
    Så bra det nu kan vara efter omständigheterna.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen