Julen fortsätter

Julen fortsätter, idag är det juldagen, så skönt.
En lite lyxig dag eftersom jag får spendera den hemma alldeles själv.
Strosar omkring i joggingbyxor och tröja och bara njuter av att vara hemma.
Imorgon bär det iväg till min brorsdotter för att fira lite med brorsans familj.
Sedan får jag eventuellt besök  från Stockholm dagen efter det, av min syster och hennes man i ett par dagar.
Så det är just idag jag har mitt lilla andrum.
Då jag kan bara vara och njuta av tystnaden och mitt eget sällskap.
Det är precis vad jag ska göra nu.
Ha en bra fortsättning på helgen.
 

Kommentarer

  1. Hoppas du hade det skönt igår och att du får en trevlig dag idag med nära och kära igen.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning