Regn men Fredag ändå

Det är Fredag, som om ni inte visste det redan.
En regnig Fredag som kommer att ägnas åt inomhusaktiviteter.
Som att slå in paket till den här killen som fyller 3 på Lördag.
Mitt yngsta barnbarn Alex.
Det ska vi fira. Med paket, ballonger och tårta.
Jag har bl.a. köpt en radiostyrd bil till honom.
Han älskar bilar så den presenten kommer han att bli jätteglad för.
Min fina kille har varit lite ledsen sedan alla valpar försvann.
Så han tycker nog det är roligt med lite kalas nu.

Efter kalaset är jag bortbjuden på middag.
Och sedan är Lördagen slut.
På Söndag har jag en dejt, med min soffa.
Ska slappa och maraton titta på någon serie.
Vi brukar ha mysiga dejter, min soffa och jag.
Så ser min helg ut.
Oavsett vad du har för planer så önskar jag dig en skön helg.


 

Kommentarer

  1. Låter som en trevlig helg. Själv ska jag till skärgården och hoppas på att solen tittar fram.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen