Bloggstatistik

Ny dag, ny vecka och nya möjligheter.
Ska börja den här veckan med att åka och handla.
Behöver verkligen fylla på mina förråd.
Nu när det är höst handlar jag helt annorlunda.
Nu blir det lite mer gryt ingredienser och inte så mycket sommarmat.


Jag satt och kollade på min bloggstatistik, något jag sällan brukar göra annars.
Och det fick mig att undra vilka som läser min blogg egentligen.
Vilka är människorna bakom besökssiffrorna?
Det skulle vara kul att veta.
Men tyvärr lämnar ju de flesta inga kommentarer.
Inga spår förutom besökssiffran.
Skulle vara roligt om besökarna kunde skriva ett litet hej bara.
Men det är ju inte alltid jag kommenterar på de bloggar jag besöker heller.
Det var bara en av mina funderingar.


 Jag är alltid full av funderingar och frågor.
 Sån är jag.

 Ha en bra början på den nya veckan nu. 
 Och sluta aldrig ställa frågor. =)


 

Kommentarer

  1. Ha en bra ny vecka. Och ibland blir man lite fundersam på den statistiken.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Och tack för att du alltid lämnar en liten kommentar. Det uppskattas. Kram =)

      Radera
  2. Det har blivit en vana att titta in på bloggen en eller ett par gånger i veckan. Har ingen egen blogg och kommenterar inte heller.
    Tycker om din blogg. Den har en igenkänningsfaktor för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, det var roligt att höra. Kram=)

      Radera
  3. Vi tittar ofta in men har blivit lite dåliga på att kommentera! Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh så roligt att ni tittar in. Hoppas allt är bra med er och era tvåbeningar. Tyvärr har jag inte skrivit på kattmaffians blogg på länge. Det kändes väldigt svårt ett tag när både Babsan och Tassa gick över regnbågsbron. Nu är bara Vilde och Yama kvar. Men dom mår bra och skickar Nosbuffar till er båda. Och kramar från mig =)

      Radera
  4. jag tittar in lite då å nu :-)
    hon i 22an kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen