Dagens planer regnar bort

Den här dagen börjar inte precis som jag hade tänkt mig.
Det regnar ute, riktigt öser ner.
Jag hade planerat att gå på matmarknad idag.


 Det är den internationella matmarknaden som kommer varje år.
Med mat och andra godsaker från hela världen.
Bilderna är hämtade på nätet och är från ett tidigare år.

Men fortsätter det att vräka ner regn så här får jag nog tänka om.
För vem vill gå utomhus på en marknad i spöregn?
Inte jag i alla fall.

Jag får avvakta ett par timmar och se om regnet ger med sig.

Ha en bra dag och förhoppningsvis bra väder.
Här är det paraply som gäller.
 



 

Kommentarer

  1. Hoppas det slutade att regna, så du kom iväg.
    Kram mamma c

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning