Dimma överallt

Vaknade till en värld helt insvept i en mjölkvit dimma.
Jag börjar vänja mig vid att det tydligen är så här hösten kommer se ut här i år.
Dimma på morgonen som lättar senare.
Och resten av dagen grått och mulet med lite regn på eftermiddagen.


Trots vädret ska jag faktiskt ta mig ut lite senare.
Vet inte riktigt vart min promenad bär idag.
Men jag måste bara få komma ut och röra lite på mig.


Till middag har jag bestämt mig för att göra kåldolmar.
Det passar både mitt humör och vädret.

Ha en bra dag nu vart än du befinner dig i vårt avlånga land.
 

Kommentarer

  1. Här är det faktiskt lite blått på himlen idag. Kåldolmar lät mycket gott. Ha en fortsatt bra dag du med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning