Huvudvärk

Har haft huvudvärk precis hela dagen idag.
Inte ens alvedon hjälper.
Jag vet inte om det beror på lågtrycket vi har här.
Brukar känna av vädret ibland.
Jag är lite trött på att det ständigt är gråväder.
Antingen regnar det eller är dimma och ibland är det både och.
Nej, då tycker jag att det är bättre med vintern och lite snö som lyser upp.
Så man slipper den grå och trista hösten.
I alla fall när den inte är det minsta solig.

Idag är det exakt en månad kvar tills vi åker till Cypern.
En månad går fort, hoppas jag.
Det känns som att det är precis vad jag behöver nu.
Lite miljöombyte och massor av värme och sol.

Nu ska jag och mitt värkande huvud släpa oss ner till tvättstugan.
Det var ju en "perfekt" dag att välja att ha tvättstugan idag.
När man knappt orkar tänka ens.
Men jag ville inte avboka, så jag får klara av det.

Tidigt i säng ikväll och förhoppningsvis bättre imorgon.
På alla sätt.


 


 

Kommentarer

  1. Inte kul alls att ha huvudvärk. Hoppas den har släppt nu och det gick bra i tvättstugan.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning