Inte en vanlig Fredag


Ja nu är det Fredag och det känns som vanligt skönt.
Jag ska inte göra så mycket idag.
Ska få skjuts av min dotter och hämta mina nya nycklar på förmiddagen.

På eftermiddagen ska jag göra samma som igår.
Slå mig ner framför min tv och följa tävlingarna ifrån Skidskyttet.
Det gick inte så bra för svenskarna igår, de kom inte topp 10 ens.
Men det kommer fler chanser under dagarna som kommer, det håller på till 23/2.

Kanske blir det en medalj idag redan.
Håller tummarna för det.

Kom just på att idag är det ju inte bara Fredag.
Det är dessutom Alla Hjärtans Dag.
Eftersom jag är en lycklig singel firar jag inte den här dagen alls.
Men önskar alla som firar den en mysig Alla hjärtans dag med sina nära och kära.

Kärlek är det enda som blir större ju mer man ger bort.
Så fortsätt slösa och strö kärlek omkring er nu.
Inte bara på Alla hjärtans dag, utan hela året runt.

Kramar till er från mig.



Kommentarer

  1. Stor kram till dig med och ha en fin och skön fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma Carin.
      Njut av helgen du också.
      Kram

      Radera
  2. Skidor som gäller här också. Mest gubben men skidskytte gillar ju jag också.
    Ha en härlig helg. Vi har ätit Alla hjärtans dags tårta här idag.
    Hoppas du har lite mys också. Kram S

    SvaraRadera
  3. Inget speciellt mys för mig idag. Kanske gör lite micro popcorn sen i kväll.
    Eller fruktsallad och glass.
    Haha möjligheterna finns bara jag blir sugen på något.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning