Gårdagens inköp

Igår var jag på IKEA och handlade lite.
Blev väldigt nöjd med mina inköp.
Ett nytt soffbord för en billig penning.
Självklart satt inte alla skruvhål där dom skulle, typiskt IKEA.😏
Men efter att ha envisats i en timmes tid lyckades jag få till allt som det skulle vara till slut ändå.
Jag köpte nya duschdraperier också.
Ibland vill man ju fräscha till det lite även i duschen.
Hittade en liten badrumsmatta på rea också som fick följa med hem.
Den blev inspekterad och godkänd av min lilla Yama.
Sen avslutade jag shoppingen med några fina Lupiner till min vas.
Dom är konstgjorda så klart, de passar bra på min tv-bänk tycker jag.
Alla de här inköpen gick på totalt 563 kr!!!
Blev förvånansvärt billigt tycker jag.

Men det var igår.
Idag är det Onsdag och jag har bokat tvättstugan.
Det är en gråmulen dag, hittills i alla fall, men bara -3 ute. Igår hade vi -10 så det är lite mildare idag.

Även fast jag har tvätt att ta hand om är det skönt med en lugn hemmadag.
Imorgon är jag hundvakt, som vanligt på Torsdagar.
Och så kommer dottern hit och äter lunch.
Fredag och Lördag ska jag ha minsta barnbarnet här.
Sen får jag vila på Söndag.😅

Det behövs när man har haft en helg tillsammans med en busig kille på 5 år.

Hur har ni det så här mitt i veckan?
Bra hoppas jag.
Nu är det dags för den vanliga påtåren här.
Vad vore livet utan kaffe?????!!!!!!
Smaklöst.😂😂😂



Ha en bra dag nu.
Kram



Kommentarer

  1. Det var som sjutton vilket kap med alla bra grejer som du fick hem från Ikea.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst var det. Jag blev väldigt nöjd med allt.
      Kram

      Radera
  2. toppen bra köp ...kul att förnya lite å att det inte kostar skjortan
    hade fint

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är roligt när man får mycket för lite pengar. =)
      Ha det fint du också.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning