Måndagen bara försvann

Veckans första dag har sprungit snabbt förbi.

Helt otroligt vad snabbt dagarna försvinner.
Jag har tvättat lite och organiserat om min sopsortering. Så den tar mindre plats.
Skönt med lite småplock bara, en lugn dag.

Det blåste iskalla vindar. Så fast solen sken var det inget skönt väder alls.



Det blev gryta med räkor och paprika till måndags middag. 


Riktigt riktigt smaskens och uppiggande en kall och blåsig Måndag. Med ris till. Tror jag ska börja äta lite mindre kolhydrater. Får bli efter påsk.

På kvällen tittade jag på ett av mina favoritprogram.
Vem bor här.

Lyckades faktiskt få hela 3 rätt den här gången.
Rundade av kvällen med en film på Netflix.
Inget vidare, men man kan inte alltid ha tur med filmvalen.



Sen var min Måndag slut och det var dags att krypa till sängs. Orkade inte ens läsa. Somnade på direkten.




Kommentarer

  1. Dagarna går så fort nu för tiden. Man är glad att man hinner med något som man tänkt sig 😊.
    Här blev det fotboll på dumburken och sedan Biggest looser innan sängen.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. men ..de programmet glömde ju jag..nu blir de sängen å vila lite å kolla på de på svt play ha en bra tisdag kväll
    hejsan/klös

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning