Fullt ös, medvetslös.

Det var just så det var hos mig igår.
Strax före 7 på morgonen kom Alex och skulle vara hos mig hela dagen.


Det var en massa lek och stoj som vanligt.
Bl.a. byggdes det koja i mormors soffa.

Det var lite svårt att få alla kuddar att ligga kvar där dom skulle.
På e.m. kom storasyster Fanny hit efter skolan.
Då blev det en paus i lekandet för mellis.
Yoghurt, musli, varmt the och rostat bröd.
Rostat bröd med hallonmarmelad gillar Fanny.
Alex föredrar salami på sina mackor.


Vid 18-tiden kom barnens mamma från jobbet.
Då hade jag fixat middag. Väldigt snabbt och enkelt.
Pasta med köttfärssås bara.
Ser inte så god ut på bilden men såsen var riktigt god faktiskt.
Sen fikade vi vuxna och barnen fick lite glass till efterrätt.

När alla hade åkt hem till sig var det bara jag och en jätte disk kvar här.

Trött efter allt ståhej, men faktiskt en underbar dag med mina barnbarn.

Kommentarer

  1. Vilken härlig dag du hade. Visst går det i 180 när man har barnbarnen.
    Ha en fin fredag.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning