Veckoslut.

Det är dags för fredagsmys. Chokladmousse ska det bli, på LCHF vis, men med jordgubbar istället för hallon. Jättegott!

Första LCHF veckan är avklarad snart. Det har gått jättebra. Det var som att kliva in i ett par bekväma skor man har haft länge igen. Allt har bara rullat på.
Inget har varit jobbigt eller känts konstigt.

Imorgon kommer båda mina barnbarn och ska vara här över helgen. Jättemysigt ska det bli. Jag har handlat hem lördagsgodis och vanlig mat till dom.
Det ska bli intressant att se hur jag känner när jag ska laga vanlig mat till dom och LCHF till mig själv.
Om jag tycker det är jobbigt, eller om jag blir frestad.

Det är -15 grader här idag. Jag ska äta min lunch och sedan ska jag ge mig iväg på min vanliga promenad.
Nästa vecka får jag nog förlänga promenaderna lite, om det ska ha någon effekt.

Ha en riktigt skön helg nu!
Och passa på att skämma bort er själva lite extra.


Kommentarer

  1. Låter så härligt med barn barns mys! Njut på ni!
    Nosbuffar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Barnbarns mys är det bästa myset av alla!
      Kram =)

      Radera
  2. Det ser jättegott ut... Ha en trevlig helg. kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Hade en jättebra helg. Hoppas du hade det också.
      Kram =)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning