Idag blir en rolig dag

Idag ska jag ut på en resa i fantasins magiska land.
Jag kommer att möta en massa skojiga varelser där.
Och jag kommer själv att vara en massa olika figurer.
För ingenting är omöjligt i fantasin.
Men jag reser inte ensam, med mig på resan har jag det bästa ressällskapet man kan ha. Det är hon som är guide på resan och bestämmer vart vi ska.
Mitt barnbarn Fanny 5år.
När dagen är slut brukar vi rita och skriva en egen saga om allt vi varit med om på vår resa i fantasin.
Det är alltid lika spännande att se hur sagan slutar.
För det vet man aldrig i förväg.


Kommentarer

  1. kan du inte bli min mormor också? låter ju så mysigt, jag vill också vara med!
    kram/S.B

    SvaraRadera
  2. Så klart du får vara med! Hahaha
    Kram på dig =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning