Positivt tänkande fungerar.

Det är precis vad jag försöker att vara, positiv.
Vad som än händer i mitt liv. För det mesta fungerar det av sig självt nu när jag blivit van. Jag behöver inte alls påminna mig själv lika ofta som i början. 

Visst har det skett förändringar i mitt liv också, sen jag började förändra mitt sätt att tänka. Kanske förändringarna skett mest i mitt inre. I mitt sätt att vara. Jag mår mycket bättre. Är i större harmoni med mig själv. Vilket gör att jag även är i harmoni med min omgivning. Vilket i sin tur gör att jag drar till mig andra människor med liknande energier. Så visst förändras det hela tiden, till det bättre.

Och så har jag märkt att när jag inte blir irriterad och klagar över saker i mitt liv så löser de sig ganska smidigt. Istället för att ältas och irritera en evighet så dyker det upp oväntade lösningar på de flesta problem.

Med det i åtanke ska jag, glad i hågen, göra mig redo för den här dagen. 

Ha en underbar dag med en lika underbar helg sen!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen