God morgon mina vänner. Bloggvänner alltså.

I de här virustiderna är det tur att man har internet.
Hur skulle man klara sig annars när man inte kan vara aktiv på samma sätt som man brukar.

Sitter och väntar på att hundarna ska komma.
Eller rättare sagt att dom ska bli avlämnade hos mig.
Det är ju min vanliga hundpassnings dag.
Och dotter lunch dag också.😀

Vi fortsätter med vår lunchdag så länge vi båda mår bra och ingen familjemedlem är sjuk heller förståss.
Vi kramas inte och det har jag faktiskt vant mig vid.
Det får bli ett kramkalas utan like när det här viruset har försvunnit eller man har fått vaccinera sig.

Dagarna går, den här veckan har varit ovanligt aktiv.
Nästan så att jag ser fram mot en helg i mitt eget sällskap och bara vara.
Hahaha nu har jag tydligen vant mig vid det stilla lunket jag brukar klaga på annars.😂

Ja det blir intressant att se om livet någonsin blir som det var innan Corona viruset kom.
Kanske har vi blivit så vana att leva på det sätt vi gör nu, att det blir det nya normala sättet att leva på.
Nej, nu är det time att stänga den här funderar hörnan för idag.
För nu kommer hundarna.
Ha det bra 
Kram






Kommentarer

  1. Ha en bra torsdag med hundarna och med lunchtiden med dottern.
    Jag brukar också tänka om man vågar träffa stora folksamlingar efter detta. Kommer man börja att krama sina vänner igen när man ses. Vågar man äta på restaurang eller café. Ja, det är många frågor som ploppar upp.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Ja jag tänker samma saker som du. Jag tror att en del saker kommer man nog inte att göra längre.
    Inte på en väldigt lååååång tid i alla fall.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det enda jag aldrig kommer att vänja mig vid är att inte få krama mina barnbarn.
    Längtar efter det så mycket.

    SvaraRadera
  4. Har inte varit ute och ätit på en restaurang på så länge att jag glömt hur en meny ser ut.
    Det saknar jag. Och precis som du saknar jag att få krama mina barnbarn.
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen