Trött idag

Måndagen sprang iväg lika fort som vanligt.
Skrotade runt hemma och fixade lite smågrejer.
Håller på att byta förråd och det tar sin tid.
Mycket grejer att kånka på och det tar tid att sortera och gå igenom allt.

Idag hinner jag inte göra så mycket i förrådet.
För jag ska hem till dottern i e.m och vara barnvakt.
Från i kväll till i morgon kväll.
Det blir kul att få umgås lite extra med barnen.

Annars känner jag mig trött och inspirationslös idag.
Jag kanske sovit för tungt.
Skulle kunna gå och lägga mig och somna om en stund till.
Men det är inte riktigt min grej, gillar inte det.
Tycker man bara är ännu tröttare när man vaknar igen.

Så jag tar mig ännu en kopp kaffe i väntan på att tröttheten ska släppa.


Ha en bra dag.










Kommentarer

  1. Förrådsrensning samtidigt som du byter till ett nytt förråd, en bra kombo😉😀.
    Ha en bra dag och en kul eftermiddag/kväll med barnbarnen nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Jag har fått fukt i det gamla förrådet. Därför måste jag gå igenom allt och se att det klarat sig. Hittills är det bara ett par kartonger som blivit så fuktiga att de ramlat sönder. Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen