Inte mycket att säga...........

.............om gårdagen egentligen.
Det var en sån där sömnig regndag då man bara slöar och inte gör något alls.

Jag ägnade mig mestadels åt det här:
Låg och läste större delen av dagen medans regnet föll utanför. 
En riktigt spännande bok som är svår att lägga ifrån sig också.

Mina katter var inte mycket till sällskap heller.
Dom ägnade större delen av sin dag åt det här:
Att sova nästan hela dagen och bara stiga upp för att äta, sen somna om igen. 
Ser ju ganska skönt ut faktiskt.

Som ni ser hade jag en ganska händelselös Torsdag.
Men väldigt skön dag ändå.

Hur den här Fredagen blir har jag som vanligt ingen aning om alls.
Just nu har jag sällskap av en kontrollant som övervakar mitt data användande.

Tror inte att han har så mycket att anmärka på.

Regnet har upphört och både jag och katterna ska gå ut lite senare.
Dom ska kolla sina revir och jag ska gå och handla lite på närbutiken.
Sen får vi se hur resten av dagen blir.

Ha det riktigt bra nu.😃


Kommentarer

  1. Kan vara skönt med sådana dagar med. Bara läsa och ha det bra. Här ska vi åka till havet idag.
    Ha en skön fredag
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Vilken stilig katt. Och vad skönt ni har det. Fortsätt ha det bra. ��

    SvaraRadera
  3. härligt med sånna dagar ..bara vara i sitt eget ..återhämtning
    som jag ofta säger ...allt har sin tid ..önskar dig några bra dagar vad nu än som sker dessa dagar..hade fint

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen