Tack

Ett stort tack till alla er som lämnat snälla kommentarer på min blogg efter det tråkiga som hände här i Torsdags.
Den här rosen är till er som tack för all omtanke ni visat mig. TACK!

Nu är det en ny vecka och jag försöker gå vidare.
Försöker att ta mig an den här nya veckan precis som vanligt.
Även fast det fortfarande känns mycket tyngre än det brukade göra, innan det sorgliga hände.

Idag är förresten första morgonen som Yama inte har suttit och väntat på sin bror på trappan utanför.
Hon har nog äntligen accepterat att han inte kommer.

Det kom blötsnö här igår kväll.
Och nu på morgonen var det lite snöblandat regn som föll från den grå himlen.
Det är väldigt slaskigt och moddigt ute nu.



Fotade inifrån för jag har inte tänkt gå ut någonstans i det här trista och blöta vädret.

Vi klarade oss alltså inte från snön, som jag hade hoppats.
Och det ska komma mer senare i veckan.
Jag hoppas det blir soligt så den försvinner lika fort som den kom.

Jag har inga planer för veckan, som tur är med tanke på hur jag mår.
Det enda jag har bestämt är att jag ska ha lilla Storm här på Torsdag f.m.
Hon ska vara hos mig varje Torsdag i 5 timmar ca.
Den lilla busan, här har hon snott en av mina mattor.

Det blir ett välkommet avbrott i vardagen att ha henne en f.m. i veckan.
Jag försöker hålla mig sysselsatt hela tiden för då mår jag bättre.
Och Storm kan verkligen hålla vem som helst fullt sysselsatt.😂
Så det blir nog bra för mig att ha henne att ta hand om på Torsdagarna.

Nej nu ska jag fortsätta den här dagen på bästa sätt.
Vad det är? Med en kopp kaffe så klart!

Ha en bra början på den nya veckan.
Kram




Kommentarer

  1. Allt börjar så sakteliga återgå till det "normala"
    Ni förstår säkert hur jag menar.
    Återigen tack till alla er som stöttat mig genom era kommentarer.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad skönt att det börjar bli bättre.
    Slasket kom hit också och nu har det frusit på och blivit knagglig is. Inte kul att köra på skogsvägarna här.
    Hoppas du har en bra dag och att det fortsätter bli bättre och bättre. Kram S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack S. Mer regn imorgon ser det ut som och sedan lite snö på det.
      Skulle önska att jag var på Kanarieöarna istället för här.
      Kram

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning