Nu är det förberett att säga tack och adjö

Nu är det förberett att säga tack och adjö till julen.
Idag åker allt ner i kartonger igen. Tomtar, glitter, kulor m.m.
Det tar flera timmar att få undan allt för jag har mycket julpynt. Och så ska ju julgardinerna tas ner.
Det blir till att ha mycket kaffe redo och sen är det bara att köra på tills allt är borta.
När det är klart känns det plötsligt väldigt rent och fint överallt. Lite samma känsla som att vara nyinflyttad. Haha. Knasigt, men så känner jag.

Om jag sedan har någon energi kvar tänkte jag baka kladdkakemuffins.

Lchf muffins förståss, med mandelmjöl och 70%-ig choklad. Dom är jättegoda. Och jag brukar frysa in dom och ta fram en när jag är sugen på något gott till kaffet.

Men nu är det dags att sätta igång med dagens projekt. Skönt att ha något att pyssla med när det är gråväder ute. Då blir det inte så långtråkigt.

Ha en skön Söndag nu. =)

Kommentarer

  1. Ha en bra städdag och en fin söndag. Hoppas du hinner baka dina muffins med så du får något gott till kaffet.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning