Datakrångel

Jag har datakrångel just nu. Eller rättare sagt internet krångel. Hoppas att det ska lösa sig snart. Det är dag två utan nät och det är svårare än man kan tror att vara utan. Tur att man har mobilen iallafall. Så nu gör jag mitt första blogg inlägg via mobilen. Hoppas det fungerar. 

Igår var jag ute och åt lunch med min bror och hans fru. Första besöket på just den restaurang. Ett positivt besök
Bra service och god mat. Vi satt vid ett fönster som vette mot entren. Det kom två damer  på väg in. Just när dom tog ett steg in i restaurang rasade det ett ton snö från taket. Hade de stått kvar en sekund till hade de fått allt över sig. Läskigt. Nu hade dom änglavakt.
Det gäller att ha ögonen med sig överallt.

Nu ska jag göra ett försök att publicera det här inlägget.
Ha en bra onldan.

Kommentarer

  1. Skit när nätet krånglat. Men du verkar ju klara det galant från din mobil. Så läskigt med snöraset.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

Måndagsbloggen