Uteplats

Jag letar inspiration på nätet på hur man kan inreda sin uteplats.





Det finns många vackra uteplatser att bli inspirerad av.

Både lummiga och gröna och mer öppna.
Med och utan belysning.

Naturligtvis är det helt beroende av hur stor uteplats man har. Och vad man kan och vill kosta på den.

Sen är det det här med växter.
Hos mig blir det en krukträdgård.
Eftersom jag har en gemensam trädgård med grannarna.


Ett par hängande amplar blir det nog också.
Det är alltid fint.

Tittade in på en av mina favoritbloggar, Sallys hus.
sallyshus.se för er som är intresserade.
Ni hittar också till bloggen genom min blogglista här till höger. 
Hon tipsade om att man kunde beställa plantor på nätet. 
www.odla.nu är adressen.
Men om du loggar in med en kod du hittar på Sallys hus.se får du dessutom en bra rabatt.

Nu ska jag fortsätta fundera på min egen uteplats.
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning