Ny mobil äntligen

Här lyser vårvärmen med sin frånvaro. *suck*
I morse  snöade det igen.
Och det blåser riktigt kalla vindar.

 Försöker hålla hoppet uppe om en kommande vår. Genom att koncentrera mig på de vårtecken som ju faktiskt kommit. 
Resten döljer jag bakom mina solglasögon.

Har skaffat mig en ny mobil nu. 
En billig Huawei, som visade sig vara riktigt bra.
Jag är jätte nöjd med den.
Jag har dragit på mig en förkylning.
Man kan ju inte skylla allt på vädret, tyvärr.
Men jag har varit mycket med barnbarnen de sista dagarna.
Så det är ingen större gåta var jag blivit smittad. =)
Så den här helgen tänker jag tillbringa i ryggläge på soffan framför min tv.
Har bunkrat upp med glass, nässpray och halstabletter.

 Så det finns hopp om livet.

Ha en trevlig helg!
 
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning