Morgonplanering

Sitter här med mitt morgon kaffe och funderar på vad jag ska göra idag.
I em ska jag hämta mina barnbarn från skolan och bjuda dom på middag hos mig.
Tur att föräldrarna jobbar sent ibland så att jag får såna här extra mys stunder med mina älsklingar.

Igår började jag göra fint på uteplatserna.
Kanske ska göra klart det idag.
Har en liten trädgård och två uteplatser som jag delar med grannarna.
Vi är sex stycken som samsas om utemiljön här.
Det fungerar alltid jättebra.

 Jag lever lyxliv, på så vis att jag råder helt och hållet över min egen tid.
Jag är nämligen en glad pensionär.
Då kan man sitta med morgonkaffet i lugn och ro. Och fundera på hur man vill att den här dagen ska se ut. 

Ha en riktigt fin dag i vårsolen ni också!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning