Snöig födelsedag

Vaknade och tittade ut genom fönstret.
Där flög snöflingor genom luften!

Jag hade mest av allt lust att krypa ner i min varma säng igen.
Snö och 1 ynka plusgrad är inget man vill ha den 8e maj!
Det ska ju vara vår nu!

Idag fyller mina sambos år.
Från början var dom fyra.
Nu är det tyvärr bara två av dom kvar.
Dom blir 8 år idag.


 Grattis Vilde och Yama! Min fina lilla katt duo.
Det blir Tonfisk och en skål med grädde och ett par nya leksaks råttor.

Nu ska jag försöka att lite motvilligt starta den här dagen.
Denna snöiga födelsedag i maj.

Kommentarer

  1. Tekniska problem! Typsnitt och tecken ändras av sig själv. Går ej att redigera. Därför ser mitt inlägg inte klokt ut

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen rolig syn

Äntligen Fredag

En liten varning